- Začnite z majhnim Začnite z majhnim vložkom, še posebej, če se lotevate česa novega. Tvegajte, vendar imejte stroške pod kontrolo. Zanesljive poti ni! Tudi če imate še tako 'dobro' narejen oglas, ni garancije, da bo tudi uspešen. Morda bodo potrebni manjši popravki, da se oglas 'prime'.
- Preverjajte! Testirajte! Ne verjemite vsega kar vam povedo 'marketinški guruji'. Edini, ki vse ve in je relevanten, je vaš marketinški rezultat. Če oglašujete na spletnih iskalnikih, imejte vedno pripravljena vsaj 2 oglasa. Primerjajte ju, izpopolnite tistega, ki je uspešnejši. Izvedite sami postopek nakupa vašega proizvoda in ugotovite, kaj še lahko izboljšate.
- Bodite drugačni Bodite unikatni. Ne postanite le eden iz množice, ki ponuja enak izdelek ali storitev na isti način. Izpostavite vaše posebnosti, zakaj ste boljši od drugih. Po čem se razlikujete in kaj bodo kupci s tem pridobili. Postavite se v kožo kupca in kaj bi vas pritegnilo pri vašem izdelku ali oglasu.
Spletno oglaševanje ali spletni marketing je ta hip najcenejše oglaševanje. Google oglaševanje pa je še za korak pred konkurenco, saj nudi izredno dober odziv za oglaševanje na ključne besede.
Spletno oglaševanje - kako in kje oglaševati na internetu
3 zlata pravila spletnega oglaševanja. Shranite si jih, natisnite si jih, oglejte si jih vsak dan.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar